クレカの支払い問題(キャリアがくそ)でEA課金が蹴られてた件について
問い合わせたらいつの間にかメールアドレスもハブられてた模様。
古いMSのメールアドレスをお持ちの方はgmailに移行しましょう

以下翻訳
マイクロソフト社の電子メールドメイン(Hotmail、MSN、Outlookなど)で、弊社からの電子メールを許可しない問題が発生しているようです。お手数ですが
マイクロソフトのサポートに連絡し、私たちのメールアドレスがブラックリストに登録されていないことを確認してください。また、マイクロソフト以外のメールドメインを使用してアカウントを管理することをお勧めします。
また、問題を回避するために、マイクロソフト以外のメールドメインを使用してアカウントを管理することをお勧めします。

今後は、support@ultimaonline.com への返信のみで、マイクロソフトドメイン以外のメールアドレスからご連絡ください。必ずこの メールを必ず転送してください。

重要:このメールに返信しないでください。このメールアドレスや他のメールのCcを含めないでください。

弊社でサポートさせていただく前に、以下のテンプレートに現在保存されている最終情報を入力して、アカウントの所有権を確認する必要があります。
を以下のテンプレートにご記入ください。このメールにご返信ください。

以下のテンプレートに必要事項をご記入ください。

www.DeepL.com/Translator(無料版)で翻訳しました。


以下原文

Greetings,

There appear to be issues with Microsoft email domains (Hotmail, MSN, Outlook, etc) not allowing our emails through. We ask you to please contact Microsoft’s support to ensure our email addresses are not blacklisted to avoid issues going forward. We also recommend using a non-Microsoft email domain to manage your accounts to avoid issues.


Contact us from a non-Microsoft domain email address by replying to support@ultimaonline.com only going forward. Be sure to forward this entire message thread to your non-Microsoft email and then to support@ultimaonline.com.

IMPORTANT: Do not reply to this email. Please do not include this email address or Cc any other emails as this can cause issues with our ticketing system.


Before we can assist you further, we will need to verify ownership of the account(s) by filling out the below template with the last known information that is currently saved on the desired account(s). Please reply to this email and be advised that the below information is required to verify your account ownership.

Please fill in your answers into the below template.


Account name(s):

Secret Word:

(Hints can be mother's maiden name, father's middle name, child's middle name, pet's name, place of birth, or favorite author)


Emails used:

Full name:

Date of birth (month/day/year):

Phone numbers:

City, state, and country of residency:



Last 4 digits of credit card AND type:

Full name on card:

Key code(s) redeemed:

Account creation date (MMDDYY):

Account close date or last logged in. If subscribed please specify:

Any other helpful information:


IMPORTANT: Be aware that Sovereign Coin Codes purchased from EA Origin Store that have been redeemed are bound to the EA Account they were redeemed on and are only usable by the accounts linked with that EA Account; Sovereign Coin currency may not be transferred.


Please respond to this email at your earliest convenience so that we may further investigate your inquiry.


Thank you,


Broadsword Customer Support

Broadsword Online Games