Training log

カテゴリ:
Week1 Day3(Mid day)

FSQ:2x8(50kg/70kg)
CL:1x4(50kg)/3x3(75kg/75kg/75kg)
SNPL:4x3(90kg/90kg/90kg/90kg)
JumpSQ:3x5(65kg/65kg/65kg)
DL:3x8(85kg/85kg/85kg)
RL:3x8(80kg/80kg/85kg)
LatPull(Wide Grip):3x8(40kg/40kg/40kg)
DBBP:3x8(16kg/16kg/16kg)
In n' Out:3x10(15kg/15kg/15kg)




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●S&C Professional  Katsuhiko Noguchi

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Training log

カテゴリ:
Week1 Day2(Light day)

1LSQ:3x8(BW/BW/BW)
Ankle Hop:2x20
3Cons Lat Jump:3x4
CLPL:4x4(70kg/80kg/90kg/90kg)
CLDL:3x8(90kg/90kg/90kg)
RDL:3x8(70kg/70kg/70kg)
Triceps Ext.:3x6(42.5kg/42.5kg/42.5kg)
1A DB Row:3x8(37.5kg/37.5kg/37.5kg)




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●S&C Professional  Katsuhiko Noguchi

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カテゴリ:
Week23 Day3(Mid day)

FSQ:2x8(50kg/70kg)
HCL:1x5(50kg)/3x3(70kg/70kg/72.5kg)
SNPL:1x3(90kg)/3x2(105kg/105kg/105kg)
JumpSQ:2x5(60kg/60kg)
DL:3x3(160kg/160kg/165kg)
LatPull(Rv. Grip):3x5(65kg/65kg/65kg)
DBBP:3x8(14kg/14kg/14kg)




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●S&C Professional  Katsuhiko Noguchi

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