2014年02月

2014年02月27日

3・16震災から3年のウタとコトバ

47cd013e.jpg3月16日(日)
『かけこみ亭〜震災から三年のウタとコトバ〜Vol・3』


■フルスイング・レコードフルスイング


■場所:谷保「食べ呑み所・かけこみ亭」


■JR南武線谷保駅・北口から徒歩3分(国立市富士見台1-17-12)

TEL.0425743602

■ライブスタート
start19:00(予定)


■料金:1000円(+食べ・飲み代)


■場所
【かけこみ亭】


【出演】(ライブ後、交流会)
■ぼけまる(店主・呑み人&不屈のフォークシンガー)

■小林直樹(フルスイングレコード主催/熱き労働者シンガー)

■ナーグシク ヨシミツ(三線・ギター)

■マリオ(表現者)

その他‥


■フルスイング・レコードフルスイング


【2011年3月12日、僕たちは かけこみ亭ライブを行う予定でしたが、震災の影響で「延期」としました。
そして、そのライブを、翌年、翌年年と続けてます。

今年の3月も、3・11以後の それぞれの生き方について、社会について、みつめなおしながら集い歌います。】

kotobuki2005 at 16:54|この記事のURLComments(0)

宮古島 んみゃーち!みゃーく!

2月22日〜23日の2日間、宮古島にて「琉球民族独立総合研究学会」の第2回大会開催。




【Indepentdence of the Lew Chewans】




4日間ぬ滞在中ぬまる、みゃーくんまりぬ先輩ぬ案内でぃ くるまさーに宮古島ぬ隅々、来間島、池間島、伊良部島、下地島、むるまーいびーたん。うんちけえ、いっぺーにふぇーでーびたん。



みゃーくぬ島々や海ん空ん、まーんくぃーん いっぺーちゅらさたん
「ずみ!がま!」やいびーたん。

やしが、みゃーくぬ島む、いるいる問題まんどーびーたん。

「ちゃーがなさんねーならんやっさー」でぃち、強ぢゅーく思やびたん。

今回む設立委員のすーよー、みゃーくんかい あちまたる独会ぬえーじゅーぬちゅぬちゃーたーに敬意!にふぇでーびたん。
たんでぃがーたんでぃ!!



【ACSILs】
【Indepentdence of the Lew Chewans】6670f2fa.jpgbe212a0a.jpg
512ae40d.jpg
d5456c09.jpg
0e9dd418.jpg
e9c977d8.jpg
db846d70.jpg
290484b5.jpg

kotobuki2005 at 16:38|この記事のURLComments(0)琉球 
月別アーカイブ