May 26, 2005

ルーシーブラックマンさん殺害事件に沈黙のマスコミ

ルーシーブラックマン







昨日、東京地裁でルーシーブラックマンさんを殺害した織原城二容疑者の公判がありました。

しかし、日本のマスコミは一切報じておりません。
ルーシーさんのお父様が来日されたときも、全く報じておりません。

一体何故でしょうか。 
Mirror.co.uk
MAN 'CUT UP' BAR GIRL LUCIE
DATE rape victim Lucie Blackman, murdered in Tokyo five years ago, was decapitated and had her body chopped up with a chainsaw, a Tokyo court heard yesterday.
Over four years since her suspected killer was arrested by Japanese police, the gruesome details of the British bar girl's death were revealed.
Property developer Joji Obara, 53, is alleged to have doped Lucie, 21, originally from Sevenoaks, Kent, and cut her corpse up into ten pieces.
Her head was found buried in concrete in a cave near Obara's flat.
He is charged with rape resulting in her death rather than murder as there is no direct evidence to link him with Lucie's killing.
Obara is also accused of killing another hostess and raping six women. The case continues.




【和訳:mumur】(明らかな誤訳があったら指摘してください)
昨日の東京地裁で、東京で5年前に殺害されたレイプ被害者のルーシーブラックマンさんは、電動のこぎりで首をはねられ体をきざまれたことが分かりました。
4年前に日本の警視庁によって容疑者が逮捕されてから初めて、イギリス人ホステスの猟奇事件の詳細が明らかになりました。
不動産業を営む織原城二容疑者(53)はルーシーブラックマンさん(21:ケント州セブンオークス出身)に薬を飲ませ、死体をバラバラに切り刻んだ容疑をかけられています。
ルーシーさんの頭部は、織原容疑者のマンション近くの洞窟で、コンクリート漬けにされているところを発見されました。
織原容疑者はルーシーさんを殺害したという直接の証拠がないために、レイプ容疑で告発されています。
また、織原容疑者は6人の女性をレイプし、他のホステスを殺した容疑でも起訴されています。
事件はまだ続きます。






何人もの外国人女性に薬を飲ませレイプし、その様子をビデオに収め、果てには殺害しコンクリート詰めにしたショッキングな事件。
日本のマスコミ、特にワイドショーが飛びつきそうな猟奇事件です。
この手の事件では、その「異常な生い立ち」を追い、友人や家族に取材を行い、人格・勤務態度・友人の評判などをおどろおどろしい音楽とともに面白おかしく紹介するはずです。

・・・のはずなんですが、何故かある日を境に報道がピタリと止みます。
一体何故でしょうか。


↓これが原因でしょうか。

Joji Obara was born in 1952 to an impoverished Korean family in postwar Osaka.
http://www.time.com/time/asia/news/magazine/0,9754,108848,00.html

断言はできません。
証拠はありません。

しかし、何故か点と点が繋がります。

織原の生い立ちを暴くのはまずいのか。
織原の周辺を探るのはまずいのか。

マスコミは在日朝鮮人・韓国人の犯罪を隠したがるのではないか、とネットでは囁かれます。
これも例外ではありません(厳密に言うと織原は日本に帰化しているのでいわゆる「在日」とは異なりますが)。

重大事件であるにも関わらず、何故か彼の情報が少なすぎる。


何か行動したい。
日本のマスコミに期待するより、海外のメディア(特にイギリス)に対して、「織原の事件は日本で報道されていない。コリアンに遠慮する風潮があるからだ。」と指摘するメールを送ったほうがよさそうな気もする。

皆さん、なにかいいアイデアはないでしょうか。

この記事へのトラックバックURL

http://trackback.blogsys.jp/livedoor/mumur/23140866
この記事へのトラックバック
http://blog.livedoor.jp/mumur/tb.cgi/23140866 東京で5年前に殺害されたレイプ被害者のルーシーブラックマンさんは、電動のこぎりで首をはねられ体をきざまれたことが分かりました。 まぁ、犯人つかまって、公判となりますとマスゴミの勢いも緩むわけですが、こん
欺瞞【スキン+ミート】at May 26, 2005 10:50
MAN 'CUT UP' BAR GIRL LUCIEDATE rape victim Lucie Blackman, murdered in Tokyo five years ago, was decapitated and had her body chopped up with a chainsaw, a Tokyo court heard yesterday.Over four years since her suspected killer was arrested by Japanese po
Lucie Blackman murder case trial held in Tokyo【JTを生暖かく見守るブログ】at May 26, 2005 10:59
韓国の貧困層は500万人を超えるという観測が出された。  これは、政府の推計(460万人)よりも多く、今年の全国の人口4829万4000人の約10分の一、つまり10人中1人が貧困に苦しんでいるという計算になる。  貧困層の人口は、月の所得が最低生活費(4人家族基準113万6000
韓国の貧困層が500万人突破 国民10人中1人 韓国【ニュース・オブ・ザ・ジャパン】at May 26, 2005 11:17
 今回のエントリーは商業誌「別冊ブブカ」の話。商業誌,新聞,テレビだと某団体の圧力&なりすましにより在日犯罪はなかなか報道しづらい。そのような状況下で,「別冊ブブカ」が在日犯罪を特集してくれました。 *エロ雑誌「別冊ブブカ」が 創価学会のメディア支配とと在日
[在日情報]商業誌でも”在日犯罪”報道nida<=( ´∀`)【棒太郎の備暴録 radical memo by boutarou】at May 26, 2005 13:43
日本のマスコミというのは「報道しない」ために存在しているのではないかと。 マスコミというものを配置して情報をシャットアウトしているわけです。
また日本のマスゴミはだんまり「ルーシーさん殺害事件」【As Like】at May 26, 2005 17:28
mumurブログに ルーシーブラックマンさん殺害事件に沈黙のマスコミ http://blog.livedoor.jp/mumur/archives/23140866.html というエントリがされました。 東京地裁でルーシーブラックマンさんを殺害した織原城二容疑者の公判があったのに、それが報道されないのは被告が帰
日本人区別は許せない【居室待機】at May 27, 2005 11:38
2005年5月25日に初公判が行われたらしいのですが皆さん知ってましたか?ルーシー・ブラックマンさん事件の謎、日中間の評価は難しい 私は当時、殺害現場とされる三浦のマンションの前で釣りをしていたことがあり、何とも言えぬ気持ちがありましたが時の流れとともにす
なんだかなぁ【Oh!天気データ 今日の一言 by BOヤッキー 】at May 31, 2005 21:45
 「ルーシー・ブラックマンさん殺害事件に沈黙のマスコミ」というブログ記事を見つけた・・・実際の事件は5年前であるが、25日に東京地裁において、殺害犯である織原城二容疑者の公判が開かれたとある。しかし、ブロガーであるmumurさんの疑問は、何故マスコミは報道しない
報道されないルーシー・ブラックマン殺害事件【Coron's style】at May 31, 2005 23:21
女性のご自宅やホテルなどへ出向き、女性が希望する関係(話し相手・デート)で奉仕して謝礼を頂く簡単なお仕事の紹介です。
女性のお相手をして報酬GET!?【デリバリーボーイ】at August 01, 2005 22:49
Prev Next 事件を見にゆく ルーシーブラックマン殺害事件 † [Edit] ttp://www.latimes.com/news/nationworld/world/la-fg-japanreform23jan23,1,2618349.story?ctrack=1&cset=true 23日付け(日本時間24日)のロスアンゼルスタイムス紙は、ルー...
事件を見にゆく/ルーシーブラックマン殺害事件【PukiWiki/TrackBack 0.1】at August 19, 2005 07:44
Prev事件を見にゆく/【赤坂】稲城小学生監禁事件 Next事件を見にゆく/綾瀬女子高生コンクリ詰め殺人事件 HomeUp ルーシーブラックマン殺害事件 † [編集] 織原城二(金聖鐘) #ref(): File not found: "rb01.jpg" at page "事件を見にゆく...
事件を見にゆく/ルーシーブラックマン殺害事件【PukiWiki/TrackBack 0.1】at September 30, 2005 05:43
トイウワケデ。新カテゴリ立ち上げ一発目はやはり彼しかいないでしょう。 朝日新聞 通名報道は物差し次第か  ATMでのカードスキミング容疑者を朝日新聞が報道したところ、「木村光秀容疑者(37)」と報じられた。「カードの偽造は外国人がやった」という。  ...
朝日新聞 通名報道は物差し次第か【まぢめな話】at March 09, 2006 23:21
元英国航空の女性客室乗務員、六本木ホステス、ルーシー・ブラックマンさんが、失踪後...
ルーシー・ブラックマンさん殺害事件【MyblogDiary】at April 21, 2006 22:40
高島 彩がAVに出演していた! 問題のAV動画は コチラ
あやぱんこと高島彩がAVに出ていた!?【アヤパンこと高島彩がAVに出ていた!?】at August 27, 2006 19:45
ほしの あき お宝 画像 ほしのあき おっぱい ほしの あき ヌード 愛川 ゆず 季 お宝 ほしの あき 盗撮 愛川 ゆず 季 アイコラ像 愛川 ゆず 季 壁紙 ほしの あき エロ 画像 愛川 ゆず 季 エロ 画像 ほしの あき 画像 ほしのあき 柔らかそうなおっ
ほしのあき おっぱい画像【アイドルマニア】at August 29, 2006 11:21
この記事へのコメント
>「織原の事件は日本で報道されていない。コリアンに遠慮する風潮があるから
>だ。」

「コリアンが集団で抗議するからだ」
Posted by あひゃ at May 26, 2005 09:33
そうですね。
丁度、よい機会なのかもしれません。
少なくとも、被害に遭われた方の本国にある比較的良心的マスコミには
日本の特殊事情を説明しておかねば。
拉致被害者が何故いつまでも帰ってこられないかも含め。
自分は応援要請の呼びかけくらいしか出来ませんので
皆さんもヨロシク!
Posted by こな at May 26, 2005 09:35
まずはこのエントリにTB。
Posted by inazuma@revelation at May 26, 2005 09:39
「明らかな誤訳」というほどではありませんが、最後の「case」はおそらく、「裁判」の意ですよ。
Posted by Kim Wilson at May 26, 2005 09:45
この手の事件が起きると必ず、元FBIの心理分析官なんかが出てきて、
学生時代の作文を分析するものなんですが・・・
ただ、もしこの織原容疑者が民族学校の出身なら、マスコミがスルーするのもうなずけます(作文を提供する人がいないでしょうから)。

何とか記事にしてくれそうな、新潮あたりの週刊誌に電突してみて、この事件に対するマスコミのスタンスを探ってみるのも、ひとつの方法かも。
Posted by kazu at May 26, 2005 10:04
>織原の周辺を探るのはまずいのか。

殺人レイプの様子をビデオで撮って売り払っていた訳で、当然
秘密クラブ的な常連客によって支えられていたんですよね。
おそらく、在日の不動産関係者仲間や成金どもが大金と脅迫で
すべて押さえ込んでいるのでしょう。

日本人のマスコミ関係者にも下半身が鬼畜な男は多いです。
中には織原の顧客もいるでしょう。高額の会費が支払えるのは
TOPに近い地位の人物。
顧客リストを握られていたら、そりゃ必死で事件を隠しますよね。

そういうわけで大手マスコミの妨害には気をつけましょう。
Posted by 味噌 at May 26, 2005 10:05
謀略論イラネ
Posted by サカ at May 26, 2005 10:10
これは、織原個人の犯罪というよりは組織的犯罪。
国内で事件を追いかけていたジャーナリストが口封じで××されかねん。
ブブカですら深くは追求してなかった件を新潮に頼んでも無理っぽいね。
Posted by 2chでスレたてしる at May 26, 2005 10:23
ルーシー・ブラックマンさんについて、マスコミ関係者らしい人が
2chに書き込みしているのを以前見たことがあったので
ログを探してみました。
http://bless.presen.to/wind/011105s.htm
ここの「941 :マスコミ関係者だ :01/10/30 13:14」を読んでみてください。
#2001年の段階で韓流ブームの予言らしき事を言っているのにも驚きます。

それとこの事件についてはここも参考になります。
http://wsn.31rsm.ne.jp/~chapel/mt/archives/200503/24-171959.php
Posted by 通りすがり。 at May 26, 2005 10:36
「織原の事件は日本で報道されなくなっている。
 織原が戦後生まれの在日朝鮮人であり、後に日本人に帰化したことが海外で報道されてからそうなった。
 これに限らず、日本にはコリアン・ルーツに対しての悪い報道を遠慮する風潮がある。
 日本国内の在日朝鮮人支援組織からの圧力が、報道機関に対してかかることが多いからだ。
 たとえば犯罪報道でも、報道機関の自主規制により、犯罪者が日本国籍でない事や帰化した日本人である事などが明らかにされない事がある。
 (日本名を持つコリアン・ルーツの在日外国人・帰化人に限る)
 日本国内でも、主にインターネットを通じてそれらの問題が認識されつつあるがまだ十分ではない」

……とでも発破をかけてみるといいのだろうか。
海外メディアに依存しないとならないのは恥ずかしい限りではあるが。
Posted by Tamanegi at May 26, 2005 10:48
Tamanegiさんのに追加
「近年明るみになった北朝鮮による日本人拉致事件も同じ理由により
 真相究明が先送りされている。
 在日朝鮮人支援組織が犯行に深く関わっているのはもはや公然の
 秘密であるのだが、表向きの「日韓友情年」に歩調を合わせた報道
 が優先されて多くの日本人が忸怩たる思いでいるのが現状だ。」

海外メディア依存、情けないけど日本のマスコミがまともになるまでは
人海戦術でがんばるしかない。
Posted by 西湖 at May 26, 2005 11:04
トラバしました〜。

http://bless.presen.to/wind/011105s.htm
↑ここスゴイね。
Posted by toncha at May 26, 2005 11:20
ニューヨークタイムズとかにメールを送るのは如何でしょう。
題名が「日本は在日朝鮮人がメディア支配する」
とかで。
とにかく国際的に注目度の高い報道機関に
メールを送れば良いと思います。
Posted by 七神 at May 26, 2005 11:22
朝鮮人の異常性犯罪を扱ってるマスコミなんて無いも等しいですからねぇ。
今発売中の別冊ブブカではタイムリーなことに織原の記事も載ってるけど。
http://www.coremagazine.co.jp/magazine/bb/
Posted by Random at May 26, 2005 11:27
胃痛が・・・。
Posted by Mura at May 26, 2005 12:03
toncha さん
リンク先を読みました。告発文は事実でしょう。
私自身がかつて洗脳されかかったからです。
日本人であることを呪わしく思い、自分自身と全財産を韓国側に捧げ、
さらに日本の資産を韓国に移す手伝い(お金が浄化される、と教える)
に励むことで罪が償われるのだ・・・みたいに。
今思い出すとキモチ悪くって吐きそう。

今だからこそ、こうやってネットでカキコ出来て情報も共有できるけど
20年以上も昔は赤い文化人や教育者等が日本の言論をコントロール
していたので、罪悪感でいっぱいになった若い女性が我を見失って
奴隷扱いになるとも知らず韓国に渡ったことは責められないと思います。
日本人が間違った歴史認識を改めて物がはっきり言えるようにならない
限りは、こういう韓国系カルトの被害者は増えるばかりですね。
Posted by 茶筒 at May 26, 2005 12:10
茶筒さん、よかったですね!
私も含め、ネットを通して最近やっと正しい歴史認識を知りつつある人が
増えつつあるのは正常化への第一歩だと思います。
この流れを断ち切らんとする人権擁護法案はつぶさないといけません。

#最近拉致は捏造とほざいた井筒がTBSの番組に出てます。
 みなさん要チェック!
Posted by ぱぴるす at May 26, 2005 12:16
国の内外に関わらず、話を聞いてくれそうなメディアや公的機関(逆に、常に聞く耳持たない機関も)をリストアップして
何か「こと」がある毎に誰もがそこからメールが送れるよう
整理されたサイトを作…れたらいいなぁ、便利かも。
Posted by 平田 at May 26, 2005 12:16
ぱぴるすさん、井筒の電波発言はテキストに起こしたのを読むのが精一杯なので…
それでも怒りで胃に穴があきそう。
Posted by 茶筒 at May 26, 2005 12:39
>茶筒さん
あはは、お気持ちはよくわかります..。

番組は、靖国とかパチンコの話題だったのでどんな電波が飛ぶかと
思いましたが、今日はおとなしかった模様です。
Posted by ぱぴるす at May 26, 2005 12:48
翻訳ソフトを駆使して海外マスコミにたれこみ!
これくらいしか思いつかない・・・。
Posted by 手☆裏☆剣 at May 26, 2005 15:45
リンク先みました。
かなりショックです。今、私に出来ることは家族や友達に在日とかかわらないように働きかけることしかできない。
友達のお姉さんが韓国人と結婚するとき家族に反対され勘当されたそうです。
その話を聞いたときは友達の両親を軽蔑しました。
「外国人差別をする理解のない人達だ」と。
最近ネットで韓国人の異常な実態を知り、韓国人との結婚に反対した彼らは正しかったと思ってます。
Posted by う at May 26, 2005 16:23
この掲示板は、意見が活発です。
スレ立ててみました。
無断転載転載お許しください。
http://www.ch-sakura.jp/bbs_thread.php?ID=164857&GENRE=sougou
Posted by 桜ファン at May 26, 2005 17:29
在日ではないので「韓国(朝鮮)系日本人」と表記すれば?
そうすれば、在日の団体も少しは大人しくなり
海外のメディアも大和民族の仕業か半島系か判りやすいと思うのだが・・・
Posted by 通行人 at May 26, 2005 17:36
>>Tamanegi さん
文面を一部訳してみました。

The murder and rape of Obaras case is not adopted as a news in Japan.
(織原の殺人とレイプの事件は、日本でニュースとして採用されなくなっている)
After the foreign news told that
"Obara is a Korean born in Japan, and now a naturalized japanese",
the japanese media got silent.
(外国のニュースが、織原が日本で生まれた韓国人であり、現在帰化して日本人であることを報道してから
日本のメディアは沈黙した。)
There are a lot of simurar situations.
(似たような状態はたくさんある。)
In Japan, there is an unspoken agreement ,"Do not tell a negative news caused by Korean rooted people"
(日本では、暗黙の了解がある、「韓国にルーツを持つ人によって引き起こされた悪い行いは報道するな」)
Posted by 鬱病系コメンテーター at May 26, 2005 17:45
訳してくれる人、ありがとぉー!
Posted by めめ at May 26, 2005 18:49
http://excite.co.jp/world/english/web/?wb_url=http%3A%2F%2Fwww.timesonline.co.uk%2Farticle%2F0%2C%2C3%2D1626576%2C00.html&wb_lp=ENJA&wb_dis=2
Posted by 深淵 ◆tLy454Q/mI at May 26, 2005 19:18
続きです。分かりにくいと思ったところに勝手に文付け足してます。
多分何も知らないガイジンが読むと「日本人が在日差別するからだろ!」
ってなると思うので、若干説明を。

Why is there such rule ?
(そうしてそのようなルールがあるのだろうか?)
The Korean society always conplains about the discrimination against korean in Japan.
(韓国人社会は日本における韓国人に対する差別について、いつも不満を言う。)
They ,a big group, an organization that backs up the korean in Japan,
targets the media and puts strong pressure on it.
(日本における韓国人の支援をする大きな団体、組織ともいえるものが、メディアにターゲットを絞り、
強い圧力をかけている)
Posted by 鬱病系コメンテーター at May 26, 2005 19:19
They say that, any bad news about korean may give the japanese an excuse to attack the korean.
(彼らは言う、韓国人についての悪いニュースは、日本人の韓国人に対する攻撃の口実を与えることになる)
Attack the korean ?! Most of the Japanese people know, like the BBCs report ,
the gangs and radicals in Japan are supported by North Korea, and that they are organaized mostly of koreans.
(韓国人を攻撃するだって?!)
(多くの日本人はBBCの報道のように知っている、日本のギャングや過激派は北朝鮮にサポートされており、
多くの構成員が韓国人だということに。)
Koreans are feared in Japan.
(韓国人は日本では怖がられている)
Posted by 鬱病系コメンテーター at May 26, 2005 19:22
Any news about crime, the medias self-restraint (made by koreans pressuring act)
trys to keep secret about the Korean nationality, or Korean roots of the offender.
(犯罪報道などで、(韓国人の圧力行為により作られた)メディアの自主規制が、
犯罪人の韓国国籍や、帰化人である事を隠そうとする)
Especially Koreans who has Japanese names are told in the news like a japanese criminal.
(特に日本名を持つ韓国人は日本人の犯罪者のように報道される)
And if a naturalized japanese with korean roots, like Obara, becomes an offender, the media tries to show little.
(そしてもし、織原のような帰化人が加害者になると、メディアは小さく扱おうとする)
Then you may be wondering "How did you know that?"
(そうするとあなたは疑問に思うかもしれない。「どうして私がこの事を知ったのか」)
Posted by 鬱病系コメンテーター at May 26, 2005 19:23
If there is a cover-up operatin, I should not know about this.
And because I know this secret , you may think the self-restraint is not working well and
there is no problem.
(もし、隠蔽計画があるなら、私はこの事を知るはずが無い。
そして、この事を私が知っていることによって、あなたはマスコミの自主規制はあまり働いておらず
問題は無いと思うかもしれない。)
News outerseas tells me what the japanese massmedia is trying to hide.
(海外のニュースが日本のマスメディアが何を隠そうとしているのかを私に教えてくれる)
Thoughtout conpareing the news ,people who live outside the medeia industry started to
doubt about the japanese media and a part of the Korean society.
(ニュース比較を通じて、メディアの内情を知らない人が日本のメディアと韓国人社会の一部に疑いを持つようになった。)
Posted by 鬱病系コメンテーター at May 26, 2005 19:24
This type if issue is being known thanks for the internet, but its not enough.
(このタイプの問題はインターネットのおかげで広がりつつあるが、まだ十分ではない。)
Because many japanese watch the same news on a single channel and not try to compare or examine inside it.
(多くの日本人は同じニュースをひとつのチャンネルで共有し、
中身を比較したり吟味したりしないからだ。)
Japanese people don't want to fight against the koreans or their society,
but stop acting special just for making them confortable.
(日本人は韓国人や韓国人社会と戦いたいわけではない、
ただ彼らを心地よくさせるためだけに特別扱いするのを止めたいだけだ。)
Other brazilizns or Africans or any non-japanese offenders are never being concerned.
(他のブラジル人やアフリカ人や日本人以外の犯罪者は省みられることはない。)
Posted by 鬱病系コメンテーター at May 26, 2005 19:32
後半四行はまだですが、
自動翻訳だと言葉足らずになるので敢えて手で訳しました。
元の文と違うぞゴルァ!とか
括弧内の訳文は意味おかしい・事実と異なるぞゴルァ!
という場合は指摘してください。

文法間違いは…orz
Posted by 鬱病系コメンテーター at May 26, 2005 19:35

  神
Posted by calm at May 26, 2005 19:51
ここまで来たら日本も終りですね。
Posted by 植木屋の恋愛事情・株式上場2005 at May 26, 2005 19:55
日本人の同情心に付け込む朝鮮人・韓国人という感じで
英文のサイトを海外に作り、海外のブログなどと連携していくとか?
在日が日本で”権力者”となってる事を流布するのは、
日本人はマヌケだと宣伝してるようなものだから国益に反します。
この事件に関していえば、犯人は帰化しているという事なので
殊更、元コリアンである事を宣伝しても効果は期待できないような‥。
海外では元々移民などそこまで珍しいものでもないだろうし、
帰化させたのなら、それを国民は受け入れるべきだ、という論調になるでしょう。
問題は日本の帰化条件が緩すぎる事でもあるし。
日本国民が、スラム街を作る朝鮮人を人道上の観点から帰化させて
受け入れているという事実を伝えた方が話は早いのかもしれませんね。
イスラム教徒を大量に受け入れた為に治安が悪化してる国はEUには多くありますから
それと関連させて伝えれば共感を持ってもらえると思います。
Posted by   at May 26, 2005 19:57
>鬱病系コメンテーター 様
翻訳GJです!ありがとう。

Posted by 侍 at May 26, 2005 20:13
最後四行の訳いきます。

The issue of japanese abduction by North Korea whitch came up recently,
has the same backgroound.
(近年持ち上がった北朝鮮による日本人誘拐問題も同じ背景を持っている)
And thats why Japan puts off revealing the facts.
(それが日本が真相究明を先送りする理由になっている)
It's a open secret that the korean organization that backs up the Korean in Japan,
 have had deeply concerned in this crime.
(公然の秘密であるのは日本にいる韓国人の支援組織がこの犯罪に当時深く関わったことだ。)
Officially, this year is likely to be a "Japan-Korea friendship year".
(表向きには今年は、日韓友情年らしい)
Posted by 鬱病系コメンテーター at May 26, 2005 20:14
Lots of news takes precedence over other issues and most of the medias are keeping pace with this event.
(多くの他のニュースに優先され、多くのメディアもこの動きにあわせている)
Many japanese feel anger when they think about the present situation of this crime.
(多くの日本人はこの犯罪の現状を思い出すと怒りを感じている。)

最後の「忸怩たる」は直訳すると「恥ずかしい」になるので、止めた方がいいかもしれません。
なんか日本人が悪いみたいなので。
ということで拙い訳ですがドゾー
Posted by 鬱病系コメンテーター at May 26, 2005 20:15
>鬱病系さん、

お疲れ様でした。
ルーシーさんのご冥福のためにも、
真実を世界に知らせねばなりませんね。

Posted by 耳成 at May 26, 2005 20:39
今話題の首輪野郎とセットで取り扱えば面白いと思うのに。
それをしないという事はやはり・・・
Posted by へんたい at May 26, 2005 20:47
米国では1990年代後半、名門アイビーリーグのコロンビア大学に在学中の韓国系の男子学生が同女学生を殺害したニュースはのは一時話題になりましたが、文鮮明氏の息子とわかった時点で報道は無くなり、マスコミは完全に抹殺された経緯もある事を理解して頂きたい。その後文鮮明氏はブラジルに移り他界されました。そのニュースも葬むられております。
Posted by 編隊を組む変態を繰り返して超人に成る人々 at May 26, 2005 21:19
西欧米諸国では、産まれが外国籍でも帰化されたものはその国の人間として扱われ、
裁判の結果が出るまで彼らの出生は報じるのは人権の問題になりため、
彼らが元外国人であろうが肌の色が違おうが、その国の人間として裁くのが通常です。
BBCで取り上げたのは白人が黄色人種に強姦されたというのは、
強姦そのもの罪の重さが日本とは比べ物にならないほど重い上に
人種差別も潜在的に助長しており、今回のブラックマン一族の苦悩を同情しております。
ブラックマンはもともとのイギリス人ではなくユダヤ系と言うのも知っておくべきでしょう。
Posted by 編隊を組む変態を繰り返して超人に成る人々 at May 26, 2005 21:20
こなさん、kazuさん、味噌さん、2chでスレたてしるさん、通りすがりさん。、Tamanegさん、 西湖さん、Randomさん、平田さん、手☆裏☆剣さん、うさん、鬱病系コメンテーターさん、とくに七神さんと茶筒さんにぱぴるすさん、日本は自由の報道はありません。よく覚えておいて下さい。誰が報道を監視しているか。
Posted by 編隊を組む変態を繰り返して超人に成る人々 at May 26, 2005 22:26
報道の自由はありますよ。
(嫌がらせの)リスクが高いから報道しないだけで。
そゆこと。
Posted by じぇいど at May 26, 2005 22:46
BBCがいかに反日的であるかを指摘して批判しているとこがあって、
英語も得意なようです。
この人の意見も聞きたいけど、コメント書けねえだで。

「今日の覚書、集めてみました」
http://www.google.co.jp/search?sourceid=navclient&hl=ja&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-16,GGLD:ja&q=%E4%BB%8A%E6%97%A5%E3%81%AE%E8%A6%9A%E6%9B%B8
Posted by 長野 at May 26, 2005 22:57
>誰が報道を監視しているか

だから凶悪な在日が監視しているんでしょ。
自分達が不利な立場になるような報道をするなと脅迫するために。
なにがいいたいの?
さっさと国へ帰れよ。
Posted by 赤猫 at May 26, 2005 23:03
その通り。
Posted by 編隊を組む変態を繰り返して超人に成る人々 at May 26, 2005 23:06
じぇいどさん、赤猫さん、それでは貴方に何かできるのか?まず旗でも立ててデモを組んで某通信社の前にでも乗り込んでみれば、日本全国にどれだけの支部があるかご存知か?
Posted by 編隊を組む変態を繰り返して超人に成る人々 at May 26, 2005 23:15
これはひどい話だ。配慮する日本と抗議する?韓国
どちらがより悪い?
もちろん日本だ!!!!!
Posted by みかんまん at May 27, 2005 03:21
みかんまんさん、どちらが悪いのではなく、日本の報道陣が情報を流していないのが事実で誰も止めてはいない。監視はされているが、今話題になっている将来可決されるかもしれない問題だらけの人権擁護法のガイドラインに沿っているわけで、今の日本人の報道陣は「それ」を恐れているのだ。このようにインターネットである程度の情報が入る限り真実は知らされる。
Posted by 編隊を組む変態を繰り返して超人に成る人々 at May 27, 2005 06:06
>編隊を組む変態・・・・氏
文鮮明氏の息子がコロンビア大在学中に同級生を殺害するも揉み消されたって、阿修羅とかのソースですか?
アメリカでもこんな程度なのに日本でザコが頑張ってもムダムダってこと?
Posted by 汁 at May 27, 2005 10:22
GJです、お疲れ様&有難う>鬱病系コメンテーターさん
もっと練り上げれば対英語圏用のテンプレートになるかもしれず。
(総連や在日ウリナラ闇社会についての指摘は汎的に流用できるし)

頂いて推敲の材料にします。感謝。


>みかんマン氏
逆。
(自らに都合の悪い事実を隠すよう)脅迫する韓国、
(脅迫に屈し事実を報道せず、時には虚偽報道もする等)萎縮する日本。
これが今までの現状。
Posted by Tamanegi at May 27, 2005 11:29
レーニンだか誰かが言った言葉が凄くよく当たってますなあ

その国の報道機関を握ることはその国の首都に数個師団を駐留させるのと同じことだ
(一個師団=一万数千人)
Posted by 通りすがりのひょっとこ仮面 at May 28, 2005 01:19
>鬱病系コメンテーターさん
GJです。

murmurさん、これこそ電凸しがいがあるんじゃないでしょうか?
メディアは日頃様々な人に対して批判的なのに、自分たちへの抗議にいかに弱いか。
在日コリアン、朝鮮系日本人の犯罪を隠蔽することは、まっとうに生きているその他の朝鮮系の方々に無礼でしかありませんな。
Posted by 無名 at May 28, 2005 09:03
2005/07/19(火)
金聖鐘に殺害されたルーシーブラックマンさんチャリティー基金設立
http://news19.2ch.net/test/read.cgi/news/1121756351/
http://services.press.net/pressnet/communitynewswire/index.jsp?story_id=1059406&setStyle=mlStory&returnStyle=heading.cnw
織原城二(金聖鐘)にレイプされ、殺害され遺体を切り刻まれたルーシー・ブラックマンさんの名前を付けたチャリテー基金が、
ワイト島出身のルーシーの父により設立された。
22日に行われる基金設立セレモニーコンサート終了後、その足でルーシーさんと父親と妹は、
7月27日13:30に東京地裁で行われるルーシーさんを強姦殺害した織原城二(金聖鐘)の裁判を傍聴する為東京へ行く。
and shortly after the concert Mr Blackman and his daughter Sophie will head for Tokyo to see the man charged in connection with her death

Posted by <丶`∀´> at July 20, 2005 15:23
連絡が遅れましてすいません、こちらのページの事を
下で紹介させていただいてますが、トラックバックが出来ない為、
コメント欄で失礼しますm(__)m  ではお知らせまでに・・・
http://wiki.livedoor.jp/pinhu365/d/%A4%CA%A4%BC%A1%A2%A5%DE%A5%B9%A5%B3%A5%DF%A4%CF
Posted by 人権擁護法案ポータルウィキ at January 11, 2006 13:41
SEXフレンドと時を楽しく過ごして、
しかも報酬を貰えちゃうチャンスを見逃すなよ★♀
http://linktrim.com/4dc

Posted by etinasef at January 23, 2006 15:06
主に性的な癒しを求める女性が大半ですので貴方の優しさで
包み込んであげて下さい(´▽`*)
女性ユーザの約80%は現役風俗嬢やキャバ嬢ですょ★
http://linktrim.com/40g
Posted by gesearch at February 01, 2006 12:44
http://ja.wikipedia.org/wiki/ルーシー・ブラックマン事件

ネット上のウィキですら、圧力でコレだもんなーーー
Posted by 匿名 at March 09, 2006 04:44
5
http://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%83%AB%E3%83%BC%E3%82%B7%E3%83%BC%E3%83%BB%E3%83%96%E3%83%A9%E3%83%83%E3%82%AF%E3%83%9E%E3%83%B3%E4%BA%8B%E4%BB%B6

としとかないとリンク辿れない人が多いかもね。
Posted by 別の匿名 at March 17, 2006 14:14
5
是非、海外メディアに日本の腐ったメディア事情を伝えて下さい。
Posted by たろ at April 06, 2006 04:45
やっぱり世界を味方につけるしか・・。
国力のあるアメリカとか欧米系の先進国は基本アジアに興味ないだろうから日本の被害とかいくら言っても関係ない話。
向こうの国益に関係ある話、例えばパクリなんかを取り上げて見るのはどうでしょう?(これは日本もちょっと微妙だが)
そういやSWEETBOXXの劣化コピーが訴えられたという話があったけど、あまり大きくは報じられなかったかな・・。
ほかにも「サッカーの起源は韓国」とか言って総スカンだったらしいですが、所詮遠い途上国(と認識されていると思う)の話か・・。

「朝鮮人の日本人差別はアメリカの黒人差別以上だ」(やってることは・・数がちょっと微妙だが心情的には完璧そう。アメリカ人は「黒人は殺しても”かまわない”」、朝鮮人は「日本人は殺す”べき”だ」って感じなので。)
とか言ってみたらどうなんだろう?
米国人は差別に敏感そうなので食いついてくれたらと思うのだが。
Posted by えりぃ at April 21, 2006 19:26
文化、伝統・・韓国ってこれといった独自のものを持ってないですよね。たいていが中国や日本起源で、一応韓国風には変えてあるもののイマイチ垢抜けない「劣化コピー」レベルだし。
日本・中国と大国に挟まれ、近隣も独自に頑張っている中で何も持っていないという不思議な国です。
彼らがやたら「日本の○○は韓国起源」とかほざくのは、自分でも疑問に思うほどあまりにも何も持っていないからなのでしょう。気の毒に・・
つうかそんなに日本が嫌いなら国に帰ってくださいよ、誰も引き止めもお願いもしてないんだからさ。
Posted by えりぃ at April 21, 2006 19:27
慰謝料1億円を提示しただと?!

まったくなにもかもフザけてるな朝鮮人は。
帰化しても中身はやっぱり朝鮮人。こんな奴らが
日本社会に紛れ込んでいるのだからぞっとする。
Posted by   at April 26, 2006 08:06
1
Nice site!
[url=http://tilybhga.com/vnhf/dzps.html]My homepage[/url] | [url=http://vcxzurpi.com/rqtg/kybk.html]Cool site[/url]
Posted by Sally at May 11, 2006 17:49
1
Thank you!
<a href="http://tilybhga.com/vnhf/dzps.html">My homepage</a> | <a href="http://rgxbuiag.com/kwcs/orrd.html">Please visit</a>
Posted by Kimberly at May 11, 2006 17:50
1
Thank you!
http://tilybhga.com/vnhf/dzps.html | http://grqhrxgx.com/bjne/gbtz.html
Posted by Kevin at May 11, 2006 17:51
1
Nice site!
Posted by Wendy at May 15, 2006 17:16
1
Great work!
Posted by Judy at May 15, 2006 17:19
1
Good design!
Posted by Jane at May 15, 2006 17:25
1
Great work!
Posted by Marla at May 15, 2006 17:28
1
Well done!
Posted by Rebecca at May 27, 2006 18:10
1
Thank you!
Posted by Steven at May 29, 2006 08:26
1
Thank you!
Posted by Rebecca at May 30, 2006 06:45
1
Nice site!
Posted by Judy at May 30, 2006 06:47
1
Nice site!
Posted by Ron at May 31, 2006 06:45
1
Good design!
Posted by Gloria at May 31, 2006 07:04
1
Good design!
Posted by Frank at June 01, 2006 06:49
1
Great work!
Posted by Roy at June 01, 2006 06:50
1
Good design!
Posted by Frank at June 01, 2006 06:52
1
Nice site!
Posted by Brad at June 01, 2006 06:53
1
Well done!
Posted by Timothy at June 01, 2006 06:56
1
Great work!
Posted by Nick at June 01, 2006 07:00
1
Great work!
Posted by Robert at June 03, 2006 06:19
1
Nice site!
Posted by Phillip at June 04, 2006 07:11
1
Thank you!
Posted by Julie at June 04, 2006 07:20
1
Well done!
Posted by Tonya at June 04, 2006 07:25
1
Great work!
Posted by Michelle at June 04, 2006 07:29
1
Great work!
Posted by Karl at June 05, 2006 07:33
1
Nice site!
Posted by Rachel at June 05, 2006 07:38
1
Nice site!
Posted by Jane at June 12, 2006 07:38
1
Great work!
Posted by Michelle at June 12, 2006 07:41
1
Great work!
Posted by Holly at June 13, 2006 07:36
1
Well done!
Posted by Lori at June 13, 2006 07:45
1
Good design!
Posted by Rebecca at June 14, 2006 07:08
1
Thank you!
Posted by Hayden at June 14, 2006 07:08
1
Nice site!
Posted by Howard at June 14, 2006 07:11
1
Great work!
Posted by Maggie at June 14, 2006 07:13
1
Nice site!
Posted by Jack at June 14, 2006 07:15
1
Nice site!
Posted by Barbara at June 15, 2006 07:17
1
Good design!
Posted by Joy at June 15, 2006 07:21
1
Thank you!
Posted by Kevin at June 16, 2006 07:42
1
Good design!
Posted by Wayne at June 16, 2006 07:45
1
Good design!
Posted by Jean at June 16, 2006 07:50
1
Thank you!
Posted by David at June 25, 2006 07:29
1
Great work!
Posted by Ivan at June 25, 2006 07:37
1
Great work!
Posted by Andy at June 26, 2006 07:53
1
Great work!
Posted by David at June 26, 2006 08:00
1
Good design!
Posted by Laura at June 26, 2006 08:00
1
Well done!
Posted by Timothy at June 28, 2006 07:42
1
Well done!
Posted by Nick at June 28, 2006 07:52
1
Nice site!
Posted by Don at June 28, 2006 07:56
1
Well done!
Posted by Samuel at June 28, 2006 17:51
1
Good design!
Posted by Sally at June 29, 2006 07:14
1
Nice site!
Posted by John at June 29, 2006 07:26
1
Great work!
Posted by Phillip at June 30, 2006 11:56
1
Nice site!
Posted by Emma at June 30, 2006 12:04
1
Great work!
Posted by Michelle at July 01, 2006 08:00
1
Well done!
Posted by Nicole at July 01, 2006 08:12
1
Thank you!
Posted by Phillip at July 01, 2006 08:16
1
Well done!
Posted by Shelly at July 01, 2006 22:23
1
Well done!
Posted by Mary at July 01, 2006 22:29
1
Great work!
Posted by Rex at July 01, 2006 22:33
1
Thank you!
Posted by Alice at July 01, 2006 22:43
1
Well done!
Posted by Dixie at July 01, 2006 22:46
1
Great work!
Posted by Keith at July 02, 2006 19:31
1
Great work!
Posted by Gina at July 02, 2006 22:20
1
Good design!
Posted by Debbie at July 02, 2006 22:26
1
Nice site!
Posted by Lori at July 02, 2006 22:31
1
Thank you!
Posted by Eric at July 02, 2006 22:36
1
Well done!
Posted by Sally at July 02, 2006 22:39
1
Good design!
Posted by Kimberly at July 04, 2006 05:36
1
Well done!
Posted by Scott at July 04, 2006 05:37
1
Nice site!
Posted by Janet at July 05, 2006 06:01
1
Well done!
Posted by Hayden at July 05, 2006 06:04
1
Thank you!
Posted by Ryan at July 05, 2006 06:07
1
Well done!
Posted by Steven at July 05, 2006 06:09
1
Good design!
Posted by Greg at July 06, 2006 06:32
1
Good design!
Posted by Jason at July 06, 2006 06:34
1
Great work!
Posted by Debbie at July 06, 2006 06:36
1
Thank you!
Posted by Edward at July 07, 2006 07:53
1
Good design!
Posted by Howard at July 07, 2006 07:55
1
Good design!
Posted by Gina at July 07, 2006 07:59
1
Great work!
Posted by Veronica at July 07, 2006 08:01
1
Good design!
Posted by Timothy at July 08, 2006 06:49
1
Well done!
Posted by Cory at July 08, 2006 06:50
1
Well done!
Posted by Pamela at July 09, 2006 05:40
1
Nice site!
Posted by Gloria at July 09, 2006 05:48
1
Great work!
Posted by Tracy at July 11, 2006 07:10
1
Nice site!
Posted by Troy at July 11, 2006 07:11
1
Good design!
Posted by Lori at July 11, 2006 07:18
Great site! http://3g4free.4.pl 3g4free Ringtones [url=http://3g4free.4.pl]3g4free Ringtones[/url] [link=http://3g4free.4.pl]3g4free Ringtones[/link] <a href="http://3g4free.4.pl" >3g4free Ringtones</a> | http://vzw.4.pl Vzw Ringtones [url=http://vzw.4.pl]Vzw Ringtones[/url] [link=http://vzw.4.pl]Vzw Ringtones[/link] <a href="http://vzw.4.pl" >Vzw Ringtones</a> | http://final.4.pl Final Fantasy Ringtones [url=http://final.4.pl]Final Fantasy Ringtones[/url] [link=http://final.4.pl]Final Fantasy Ringtones[/link] <a href="http://final.4.pl" >Final Fantasy Ringtones</a> | http://family.4.pl Family Guy Ringtones [url=http://family.4.pl]Family Guy Ringtones[/url] [link=http://family.4.pl]Family Guy Ringtones[/link] <a href="http://family.4.pl" >Family Guy Ringtones</a> | ef561204
Posted by 3g4free Ringtones at July 11, 2006 10:46
1
Thank you!
Posted by Wayne at July 12, 2006 06:55
1
Good design!
Posted by Samuel at July 12, 2006 06:58
1
Great work!
Posted by Veronica at July 13, 2006 06:11
1
Thank you!
Posted by Simon at July 13, 2006 06:15
1
Good design!
Posted by Rex at July 13, 2006 06:23
1
Thank you!
Posted by Vicky at July 14, 2006 05:08
1
Thank you!
Posted by Joy at July 14, 2006 05:10
1
Nice site!
Posted by Emma at July 15, 2006 06:09
1
Great work!
Posted by Debbie at July 15, 2006 06:11
1
Well done!
Posted by Kevin at July 16, 2006 08:04
1
Well done!
Posted by Lisa at July 16, 2006 08:08
1
Great work!
Posted by Ann at July 17, 2006 09:00
1
Great work!
Posted by Ann at July 17, 2006 09:02
1
Well done!
Posted by Patrick at July 17, 2006 09:13
1
Great work!
Posted by Dawn at July 18, 2006 06:05
1
Good design!
Posted by Alan at July 18, 2006 06:06
1
Great work!
Posted by Gina at July 19, 2006 07:45
1
Nice site!
Posted by Lori at July 19, 2006 07:47
1
Great work!
Posted by Mike at July 19, 2006 07:56
1
Well done!
Posted by Emily at July 22, 2006 08:07
1
Good design!
Posted by May at July 22, 2006 08:11
1
Nice site!
Posted by Mike at July 23, 2006 06:42
1
Good design!
Posted by Timothy at July 23, 2006 06:47
1
Thank you!
Posted by Karen at July 23, 2006 06:53
1
Well done!
Posted by Zack at July 23, 2006 06:58
1
Thank you!
Posted by Frank at July 24, 2006 07:23
1
Good design!
Posted by Cassie at July 24, 2006 07:27
2

<a href="http://eylqlbqd.com">gbgrvdfv</a> mncvezei http://rgtlommx.com akfekrss bulmpevn
Posted by opwrydwb at July 24, 2006 12:08
1
Good design!
Posted by Karl at July 25, 2006 06:59
1
Nice site!
Posted by Irene at July 25, 2006 07:01
1
Nice site!
Posted by Janice at July 26, 2006 06:06
1
Great work!
Posted by Matt at July 26, 2006 06:13
1
Nice site!
Posted by Craig at July 27, 2006 06:29
1
Nice site!
Posted by Felix at July 28, 2006 04:42
1
Thank you!
Posted by Ron at July 28, 2006 17:54
1
Well done!
Posted by Michelle at July 28, 2006 18:05
1
Nice site!
Posted by Vincent at July 30, 2006 03:55
1
Good design!
Posted by Scott at July 30, 2006 04:01
1
Well done!
Posted by Nicole at July 30, 2006 18:07
1
Good design!
Posted by Emily at July 30, 2006 18:13
1
Thank you!
Posted by Don at July 30, 2006 18:18
1
Good design!
Posted by Naomi at July 31, 2006 09:51
1
Great work!
Posted by Roy at July 31, 2006 10:01
1
Nice site!
Posted by Olga at August 02, 2006 06:51
Great site! http://home.aol.com/ringtonesx/samsung-ringtones.htm Samsung Ringtones | http://home.aol.com/ringtonesx/free-ringtones.htm Free Ringtones | http://home.aol.com/ringtonesx/free-sprint-ringtones.htm Free Sprint Ringtones | http://home.aol.com/ringtonesx/nextel-ringtones.htm Nextel Ringtones | http://home.aol.com/myringtonesx/motorola-ringtones.htm Motorola Ringtones | http://home.aol.com/zringtonesx/ringtones.htm Ringtones | 0d8ea018
Posted by Samsung Ringtones at August 03, 2006 14:42
1
Great work!
Posted by Otto at August 08, 2006 19:29
1
Great work!
Posted by Dawn at August 08, 2006 19:30
1
Well done!
Posted by Raymond at August 08, 2006 19:34
Great site! http://home.aol.com/zringtonesx/ringtones.htm Ringtones | http://home.aol.com/dringtones/download-ringtones.htm Download Ringtones | 6cae980f
Posted by Ringtones at August 09, 2006 07:26
Great site! http://home.aol.com/mringtones/verizon-ringtones.htm Verizon Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/3g4free-ringtones.htm 3g4free Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/alltel-ringtones.htm Alltel Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/nokia-ringtones.htm Nokia Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/totally-free-ringtones.htm Totally Free Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/free-poly-ringtones.htm Free Poly Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/treo-650-ringtones.htm Treo 650 Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/verizon-wireless-ringtones.htm Verizon Wireless Ringtones | 656611f5
Posted by Verizon Ringtones at August 09, 2006 15:03
1
Thank you!
Posted by Michelle at August 09, 2006 19:22
1
Great work!
Posted by Jason at August 09, 2006 19:27
1
Great work!
Posted by Matt at August 10, 2006 06:04
1
Well done!
Posted by Mary at August 10, 2006 06:17
1
Great work!
Posted by Adrianna at August 11, 2006 05:41
1
Nice site!
Posted by Tina at August 13, 2006 08:01
Great site! http://home.aol.com/neopills2/soma.htm Soma | 74f220cc
Posted by Soma at August 14, 2006 05:41
1
Good design!
Posted by Sherry at August 14, 2006 07:11
1
Good design!
Posted by Tonya at August 14, 2006 07:22
Great site! http://hometown.aol.de/neopills3/adipex.htm Adipex | 1a6f0e4b
Posted by Adipex at August 15, 2006 21:36
Great site! http://home.aol.com/neopills2/fioricet.htm Fioricet | 89573752
Posted by Fioricet at August 16, 2006 02:43
Great site! http://home.aol.com/neopills2/soma.htm Soma | 1c1c5320
Posted by Soma at August 16, 2006 06:11
Great site! http://homes.aol.com/ringtonesxx/free-ringtones.htm Free Ringtones | 5339dc50
Posted by Free Ringtones at August 16, 2006 06:24
1
Thank you!
Posted by Howard at August 16, 2006 08:24
1
Well done!
Posted by Rebecca at August 16, 2006 08:27
1
Great work!
Posted by Edward at August 16, 2006 08:35
Great site! http://hometown.aol.de/neopills3/phentermine.htm Phentermine | af5ef832
Posted by Phentermine at August 16, 2006 17:49
1
pqvsbxmo sjiukdr tmnbuc wpbni xzrh seki ckvydgmlh
Posted by srcawdeb udijpsabm at August 17, 2006 04:02
1
ypnfje wtlionkdq jvmbifh ihkuflndz gynxfzujc wzciqs dvkrh http://www.vmjtiercq.yijad.com
Posted by tnyj vqlojmrdy at August 17, 2006 04:04
1
binhrv nkzy vzbd dmpzb nyvrcw jbsn bqaksr [URL]http://www.fgzie.swbhuodic.com[/URL] opvft iuncxqwzv
Posted by xpsnlytha yqpwxiv at August 17, 2006 04:09
1
Nice site. Thanks:-)
Posted by free cash prize game at August 17, 2006 08:45
1
Nice site. Thanks:-)
Posted by free cash prize game at August 17, 2006 08:45
1
Great work!
Posted by Jody at August 17, 2006 08:52
Great site! http://home.aol.com/mringtones/verizon-ringtones.htm Verizon Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/3g4free-ringtones.htm 3g4free Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/alltel-ringtones.htm Alltel Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/nokia-ringtones.htm Nokia Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/totally-free-ringtones.htm Totally Free Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/free-poly-ringtones.htm Free Poly Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/treo-650-ringtones.htm Treo 650 Ringtones | http://home.aol.com/mringtones/verizon-wireless-ringtones.htm Verizon Wireless Ringtones | d99f75fe
Posted by Verizon Ringtones at August 18, 2006 21:52
Great site! http://home.aol.com/zringtonesx/ringtones.htm Ringtones | http://home.aol.com/dringtones/download-ringtones.htm Download Ringtones | f8e44f17
Posted by Ringtones at August 19, 2006 06:49
Great site! http://bian.in/ringtones/free-ringtones.htm Free Ringtones | b5684803
Posted by Free Ringtones at August 19, 2006 11:01
1
Nice site!
Posted by Dixie at August 19, 2006 22:44
1
Well done!
Posted by Roy at August 19, 2006 22:50
1
Good design!
Posted by Mary at August 19, 2006 22:53
1
Good design!
Posted by Patrick at August 19, 2006 22:59
1
Nice site!
Posted by Otto at August 20, 2006 23:58
1
Thank you!
Posted by Nathan at August 21, 2006 00:06
1
Nice site!
Posted by Karl at August 21, 2006 00:16
1
Good design!
Posted by Christine at August 21, 2006 23:00
1
Well done!
Posted by Nicole at August 21, 2006 23:05
1
Good site. Thanks:-)









Posted by discount xenical at September 12, 2006 22:27
1
Good site. Thanks:-)









Posted by discount xenical at September 12, 2006 22:27
Great site! http://homes.aol.com/ringtonesxx/free-ringtones.htm Free Ringtones | 5339dc50
Posted by Free Ringtones at September 29, 2006 20:17
1
Cool site. Thank you:-)
Posted by link viagra at October 06, 2006 05:40
1
Cool site. Thanks!!!
Posted by limbaugh rush viagra at October 06, 2006 06:02
1
Very good site. Thanks!!!
Posted by online car game at October 27, 2006 01:44
1
Very good site. Thank you:-)



Posted by play free online game at October 31, 2006 21:33
1
Nice site. Thank you.
Posted by dress up game at November 06, 2006 00:38
1
Very good site. Thanks.
Posted by chance at November 06, 2006 23:39
1
Good site. Thank you!!!
Posted by prize at November 08, 2006 06:08
1
Cool site. Thanks:-)
Posted by addicting game at November 08, 2006 07:01
1
http://carinsurance1.guu.pl <a href="http://carinsurance1.guu.pl">auto insurance quote</a>" [url=http://carinsurance1.guu.pl]auto insurance quote[/url]
http://carinsurance2.guu.pl <a href="http://carinsurance2.guu.pl">auto cheap insurance</a>" [url=http://carinsurance2.guu.pl]auto cheap insurance[/url]
http://carinsurance3.guu.pl <a href="http://carinsurance3.guu.pl">auto insurance company</a>" [url=http://carinsurance3.guu.pl]auto insurance company[/url]
http://carinsurance4.guu.pl <a href="http://carinsurance4.guu.pl">car insurance rate</a>" [url=http://carinsurance4.guu.pl]car insurance rate[/url]
Posted by car insurance rate at November 15, 2006 22:24
1
Very good site. Thank you:-)
Posted by Luck at November 23, 2006 20:29
1
Hello! Cool this site! Thanks!

Very cheap tramadol! Discount pharmacy online! Best price!
http://pomogite.m6blog.fr/ tramadol
<a href="http://pomogite.m6blog.fr/"> tramadol </a>
[url=http://pomogite.m6blog.fr/] buy tamadol [/url]
Posted by tramadol at November 24, 2006 16:35
1
http://cheap-car-insurance.pmrse2.com <a href=http://cheap-car-insurance.pmrse2.com>cheap car insurance</a> [url=http://cheap-car-insurance.pmrse2.com]cheap car insurance[/url]
http://cheap-car-insurance.pmrse2.com/cheap-car-insurance-quote--.html <a href=http://cheap-car-insurance.pmrse2.com/cheap-car-insurance-quote--.html>cheap car insurance quote</a> [url=http://cheap-car-insurance.pmrse2.com/cheap-car-insurance-quote--.html]cheap car insurance quote[/url]
http://cheap-car-insurance.pmrse2.com/cheap-car-insurance-ma--.html <a href=http://cheap-car-insurance.pmrse2.com/cheap-car-insurance-ma--.html>cheap car insurance ma</a> [url=http://cheap-car-insurance.pmrse2.com/cheap-car-insurance-ma--.html]cheap car insurance ma[/url]
Posted by Dexter at November 30, 2006 02:46
1
http://jafra.bestyouwant.com
<a href=http://structured-settlement.bestyouwant.com >Structured Settlement</a>
Posted by JoeDoe at December 04, 2006 15:11
1
Cool site. Thank you.




Posted by casino comment gambling internet online post at December 07, 2006 05:55
1
Good site. Thank you!




Posted by black jack tournament ultimate at December 07, 2006 14:51
さて・・・今月にはこの基地外朝鮮人の判決が下るわけだが
死刑以外でないとこちらの気が収まらない
在日だとわかった途端手の平返したように
報道をやめたマスゴミ共はこの判決を報道するのか?
Posted by wocas at December 14, 2006 20:10
1
<a href=http://mesothelioma.md2health.com >Mesothelioma</a>
<a href=http://mesothelioma.md2health.com/mesothelioma.html >Mesothelioma</a>
[url=http://mesothelioma.md2health.com ]mesothelioma[/url]
Posted by Dermenji at December 17, 2006 12:34
1
<a href=http://projector-lamps.ikaidans.info >Projector lamps</a>
<a href=http://projector-lamps.ikaidans.info/projector-lamps.html >Projector lamps</a>
[url=http://projector-lamps.ikaidans.info ]Projector lamps[/url]
Posted by Zorro at December 18, 2006 10:23
1
http://www.stazzz.net/teensexpics.php <a href="http://www.stazzz.net/teensexpics.php">teen sex</a>
Posted by teens porn at December 22, 2006 05:42
1
http://www.stazzz.net/teensexpics.php <a href="http://www.stazzz.net/teensexpics.php">teen sex</a>
Posted by teens porn at December 22, 2006 05:42
1
http://www.fozzyr.kokoom.com/index.html lower cholesterol
http://www.fozzyr.kokoom.com/cholesterol-diet-lower.html lower cholesterol diet
<a href=http://www.fozzyr.kokoom.com/index.html >lower cholesterol</a>
<a href=http://www.fozzyr.kokoom.com/cholesterol-diet-lower.html >lower cholesterol diet</a>
[url=http://www.fozzyr.kokoom.com/index.html ]lower cholesterol[/url]
[url=http://www.fozzyr.kokoom.com/cholesterol-diet-lower.html ]lower cholesterol diet[/url]
Posted by Barbara Muhomor at December 22, 2006 18:09
1
http://twinks-shc.blogspot.com <a href="http://twinks-shc.blogspot.com">gay porn</a>
Posted by gay boy video at December 22, 2006 21:29
1
http://bukkake-pg.blogspot.com <a href="http://bukkake-pg.blogspot.com">japanese cumshots</a>
Posted by bukkake porn at December 22, 2006 21:30
2
http://viagra-eph.blogspot.com <a href="http://viagra-eph.blogspot.com"> viagra</a>
Posted by sildenafil at December 22, 2006 21:30
2
http://livesex-aff.blogspot.com <a href="http://livesex-aff.blogspot.com">live sex</a>
Posted by live girls xxx at December 22, 2006 21:30
3
http://levitra-eph.blogspot.com <a href="http://levitra-eph.blogspot.com">levitra pills</a>
Posted by buy levitra at December 22, 2006 21:31
3
http://teens-shc.blogspot.com <a href="http://teens-shc.blogspot.com">teens pics</a>
Posted by teens porn at December 22, 2006 21:31
4
http://www.stazzz.net/cialistadalafil.php <a href="http://www.stazzz.net/cialistadalafil.php">cialis</a>
Posted by cialis pills at December 23, 2006 04:37
5
http://www.stazzz.net/cumshotsblowjobs.php <a href="http://www.stazzz.net/cumshotsblowjobs.php">blowjobs video</a>
Posted by oral sex photos at December 23, 2006 04:37
5
http://www.stazzz.net/cumshotsblowjobs.php <a href="http://www.stazzz.net/cumshotsblowjobs.php">blowjobs video</a>
Posted by oral sex photos at December 23, 2006 04:37
1
http://www.stazzz.net/bigtitsboobs.php <a href="http://www.stazzz.net/bigtitsboobs.php">girls with big boobs</a>
Posted by titsex pictures at December 23, 2006 04:38
1
http://www.stazzz.net/bigtitsboobs.php <a href="http://www.stazzz.net/bigtitsboobs.php">girls with big boobs</a>
Posted by titsex pictures at December 23, 2006 04:38
1
Nice site. Thank you:-)
Posted by prize at December 23, 2006 11:59
1
<a href=http://projector-lamps.ikaidans.info >Projector lamps</a>
[url=http://projector-lamps.ikaidans.info ]Projector lamps[/url]
<a href=http://projector-lamps.ikaidans.info/projector-lamps.html >Projector lamps</a>
Posted by blog at December 27, 2006 09:53
1
ifdw geodyb fkrgo lcnyabg gocvj lcsxmtn uhvnjxyw
Posted by rmvxs bhftxzq at December 27, 2006 11:45
1
ciutqbm snuzhpwom utmapjbvg etiuocp demcpfwvq awnr oatkp <A href="http://www.supdcfv.imswokz.com">lzora cwkley</A>
Posted by uwxrbtnq karscu at December 27, 2006 11:46
1
vpkglfym bwcp wdurx yshwz wdmbxkcp oxbtm vfzktplgo [URL]http://www.ufvhlsknt.uohw.com[/URL] mesczgov hszwitqyk
Posted by nyvfab emojbqrn at December 27, 2006 11:49
1
Good site. Thank you!





Posted by free porn movie at December 28, 2006 04:39