I'm tryin' to hold my breath 
息を止めようとしてたの 
Let it stay this way
このままでいようと 
Can't let this moment end
この瞬間を終わらせはしないと 
You set off a dream in me
あなたは私に夢を与えてくれた
Gettin' louder now
今はその夢も大きくなってきてるの 
Can you hear it echoing?
この反響した音があなたには聞こえるの? 
Take my hand
私の手を取って 
Will you share this with me?
私と一緒に感じてくれない? 
'Cause darling without you
だってあなたがいないと、、 

All the shine of a thousand spotlights
何万個のスポットライトの光も 
All the stars we steal from the night sky
私たちが夜空から取った星空だって 
Will never be enough
満足できないわ 
Never be enough
全然足りないわ 
Towers of gold are still too little
金の塔じゃ小さすぎるでしょ 
These hands could hold the world but it'll
世界を握ることのできる手でも
Never be enough
満足できないわ 
Never be enough
全然足りないわ 

For me
私にとっては 
Never, never
ぜったいに 
Never, never
全然 
Never, for me
私にはまだまだよ 
For me
Never enough
まだまだね 
Never enough
足りないわ 
Never enough
満足できないわ 
For me
私にとったらね 
For me
For me

All the shine of a thousand spotlights
何万個のスポットライトの光も 
All the stars we steal from the night sky
私たちが夜空から取った星空だって 
Will never be enough
満足できないわ 
Never be enough
全然足りないわ 
Towers of gold are still too little
金の塔じゃ小さすぎるでしょ 
These hands could hold the world but it'll
世界を握ることのできる手でも
Never be enough
満足できないわ 
Never be enough
全然足りないわ 

For me
私にとっては 
Never, never
ぜったいに 
Never, never
全然 
Never, for me
私にはまだまだよ 
For me
Never enough
まだまだね 
Never enough
足りないわ 
Never enough
満足できないわ 
For me
私にとったらね 
For me
For me
私からしたらまだまだよ 

リクエスト、コメント待ってます!