ブログネタ
ロックの日本語訳 に参加中!

<ゴッド・セーブ・ザ・クイーン セックス・ピストルズ 原詩・訳詩>

パンク・ロックの雄、セックス・ピストルズ。
ちょいとカラーの違う「ゴッド・セーブ・ザ・クイーン」。

「神様、うちの女王救ってください。 あの人、観点が。。。」

Wikipedia: セックス・ピストルズ
http://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%82%BB%E3%83%83%E3%82%AF%E3%82%B9%E3%83%BB%E3%83%94%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%AB%E3%82%BA

♪SEX PISTOLS / God Save the Queen

God save the queen
The fascist regime
They made you a moron
Potential H-bomb

God save the queen
She ain't no human being
There is no future
In England's dreaming

Don't be told what you want
Don't be told what you need
There's no future, no future,
No future for you

God save the queen
We mean it man
We love our queen
God saves

God save the queen
Cause tourists are money
And our figurehead
Is not what she seems

Oh God save history
God save your mad parade
Oh Lord God have mercy
All crimes are paid

When there's no future
How can there be sin
We're the flowers in the dustbin
We're the poison in your human machine
We're the future, your future

God save the queen
We mean it man
We love our queen
God saves

God save the queen
We mean it man
And there is no future
In England's dreaming

No future, no future,
No future for you
No future, no future,
No future for me

No future, no future,
No future for you
No future, no future
For you

神よ 女王を救い給え
ファシスト体制
彼らは 君を低能にしたんだ
水爆のポテンシャル

神よ 女王を救い給え
彼女は 人ではありません
ここには 未来は無いんだ
イギリスの夢では

君が欲しいものは 言わないでくれ
君が欲しいものは 言わないでくれ
ここには 未来は無いんだ
君の未来は 無いんだ

神よ 女王を救い給え
俺達は マジだぜ
俺達は 我らが女王を愛する
神の 救われる

神よ 女王を救い給え
観光客は お金になるし
それに 俺達の立てているものは
彼女が考えてるものじゃない

神よ 歴史を救い給え
神よ 狂ったようなパレードを救い給え
ああ 主は慈悲をおかけになる
全ての犯罪は清算された

ここに未来が無いならば
いかに 罪は存在しえるのだろう?
俺達は ゴミ箱に捨てられた花束さ
俺達は 君のような 機械的な人間にとって毒さ
俺達は 未来だ 君の未来だ

神よ 女王を救い給え
俺達は マジだぜ
俺達は 我らが女王を愛する
神の 救われる

神よ 女王を救い給え
俺達は マジだぜ
ここには 未来が無い
イギリスの夢では

未来が無い 未来が無い
君には 未来が無い
未来が無い 未来が無い
俺には 未来が無い

未来が無い 未来が無い
君には 未来が無い
未来が無い 未来が無い
君の為の