ブログネタ
ロックの日本語訳 に参加中!
<勇士の叫び キッス 原詞・訳詞>

大声で好きだと言うぞ。
ジーン・シモンズが渋い声で歌っている。

♪KISS / I Love it Loud

Stand up, you don't have to be afraid,
get down - love is like a hurricane
Street boy, no I never could be tamed, better believe it
Guilty 'til I'm proven innocent, whiplash, heavy metal accident
Rock on, I wanna be President, 'cause (I love it)

I love it loud, I wanna hear it loud, right between the eyes
Loud, I wanna hear it loud, I don't want no compromise

Turn it up, hungry for the medicine, two fisted to the very end
No more treated like aliens, we're not gonna take it

No lies, no more alibis, turn it up, it's got me hypnotized
Rock on, I won't be tranquilized, 'cause (I love it)

I love it loud, I wanna hear it loud, right between the eyes
Loud, I wanna hear it loud, I don't want no compromise

I love it loud, I wanna hear it loud, right between the eyes
Loud, I wanna hear it loud, I don't want no compromise

Headlines jungle is the only rule, front page roar of the nation cool
Turn it up, this is my attitude, take it or leave it

I love it loud, I wanna hear it loud, right between the eyes
Loud, I wanna hear it loud, I don't want no compromise

I love it loud, I wanna hear it loud, right between the eyes
Loud, I wanna hear it loud, I don't want no compromise

I love it loud, I wanna hear it loud, right between the eyes
Loud, I wanna hear it loud, I don't want no compromise

さあ 立てよ 恐れる必要は無いぜ
本腰を入れろよ 愛はハリケーンのようなものだぜ
ストリート・ボーイよ 俺は飼いならされた事がない 本当だぜ
有罪だ 俺の潔白が証明されるまでは 鞭打ち症 ヘビー・メタルのアクシデント
存分に楽しみな 俺は大統領になりたい 何故なら それが好きだからさ

それが好きだと叫ぶ それが聞きたいと叫ぶ まさに目の前で
大声で 俺はそれが聞きたいと叫ぶ 妥協なんか真っ平だ

よせよ 薬には飢えている 最後までこぶしを握り締める
お客のように扱われるのは飽きたぜ 俺達にはそれは要らない

嘘は要らない 言い訳は要らない よせよ 俺を催眠術にかけやがった
存分に楽しみな 俺は落ち着かない 何故なら それが好きだからさ
それが好きだと叫ぶ それが聞きたいと叫ぶ まさに目の前で
大声で 俺はそれが聞きたいと叫ぶ 妥協なんか真っ平だ

それが好きだと叫ぶ それが聞きたいと叫ぶ まさに目の前で
大声で 俺はそれが聞きたいと叫ぶ 妥協なんか真っ平だ

ニュースのヘッドラインが唯一のルールだ フロント・ページは国の嘘を吠え立てる
「よせよ」 これが俺の取る姿勢だ 大人しく聞き入れるか さもなくば 放っておけ

それが好きだと叫ぶ それが聞きたいと叫ぶ まさに目の前で
大声で 俺はそれが聞きたいと叫ぶ 妥協なんか真っ平だ

それが好きだと叫ぶ それが聞きたいと叫ぶ まさに目の前で
大声で 俺はそれが聞きたいと叫ぶ 妥協なんか真っ平だ

それが好きだと叫ぶ それが聞きたいと叫ぶ まさに目の前で
大声で 俺はそれが聞きたいと叫ぶ 妥協なんか真っ平だ