ブログネタ
ロックの日本語訳 に参加中!

<オン・アンド・オン インペリテリ 原詩・訳詩>

掌(てのひら)の運命とは、運命線。

当然、他人(ひと)の考えなんかどうでもいい。
大事なのは彼女なんで

♪IMPELLITTERI / On and On

It goes on and on all through the day
On and on, my love will remain
Don't you know it's never too late
To turn the hand of fate

It goes on and on all through the day
On and on, my love will remain
Don't you know it's never too late
To turn the hand of fate

There you were, burned by love
Left a bitter taste, a heart of stone
Now you're strong and you start walking
Leaving me all alone
I don't care what the neighbor's thinking
I don't care, what do they know
All I need is to feel your lovin'
A memory that's never been sold

When are you coming back for me
I know it's soon
I know the sun will shine again
I'll wait for you

It goes on and on into the day
On and on, my love will remain
Don't you know it's never too late
To turn the hand of fate
On and on into the night
Can't you see, our love is so right
Holding on, I'll never let go
My love will never fade

Here I stand, my heart's wide open
Take my hand, we'll start again
Trust in me, tomorrow is coming
I don't need to understand

When are you coming back for me
I know it's soon
I know the sun will shine again
I'll wait for you

It goes on and on into the day
On and on, my love will remain
Don't you know it's never too late
To turn the hand of fate
On and on into the night
Can't you see, our love is so right
Holding on, I'll never let go
My love will never fade

On and on into the day
On and on, my love will remain
Don't you know it's never too late
To turn the hand of fate
On and on into the night
Can't you see, our love is so right
Holding on, I'll never let go
My love will never fade

On and on all through the day
On and on, my love will remain
On and on, it's never too late
On and on, to change your fate
On and on...

一日中ずっと 絶え間なく
絶え間なく 僕の愛は 織り込まれていく
決して 遅すぎはしないって 思わないかい?
掌(てのひら)の運命を 変えるのに

そこに君がいた 愛に燃えていた
苦味を残して行った 血も涙も無く
今 君は強くなり 歩き始めている
僕を 1人にしたままで
隣の目なんか 気にしてないよ
他人(ひと)が 何を知っているのか 重要じゃない
僕に必要なのは 君の愛を感じる事だ
思い出は 売り物じゃない

いつになったら 僕の元に帰って来るんだい?
直ぐにだって事は 分かるさ
太陽が 再び 輝く事ぐらい知っているよ
君を待っているんだ

絶え間なく 一日の中に
絶え間なく 僕の愛は 織り込まれていく
決して 遅すぎはしないって 思わないかい?
掌の運命を 変えるのに
絶え間なく 夜の中に
僕等の愛が 正しいものだって 分かるかい?
思い続ける事だ 決して君を手放さないよ
僕の愛は 色褪せはしない

ここで 僕は 心は広く開いている
僕の手を取り もう一度 始めようよ
僕を信じてくれ 明日は来るのさ
理解を 求めているわけじゃない

いつになったら 僕の元に帰って来るんだい?
直ぐにだって事は 分かるさ
太陽が 再び 輝く事ぐらい知っているよ
君を待っているんだ

絶え間なく 一日の中に
絶え間なく 僕の愛は 織り込まれていく
決して 遅すぎはしないって 思わないかい?
掌の運命を 変えるのに
絶え間なく 夜の中に
僕等の愛が 正しいものだって 分かるかい?
思い続ける事だ 決して君を手放さないよ
僕の愛は 色褪せはしない

絶え間なく 一日の中に
絶え間なく 僕の愛は 織り込まれていく
決して 遅すぎはしないって 思わないかい?
掌の運命を 変えるのに
絶え間なく 夜の中に
僕等の愛が 正しいものだって 分かるかい?
思い続ける事だ 決して君を手放さないよ
僕の愛は 色褪せはしない

一日中ずっと 絶え間なく
絶え間なく 僕の愛は 織り込まれていく
決して 遅すぎはしないって 思わないかい?
君の運命を 変えるのに
絶え間なく。。。