今日は久しぶりに散歩しに行ってまいりました!
it's been a while to take a walk outside.



やっとそれくらいの元気が出てきたってことですね。
at last I got a energy to do that.


しばらく動いてなかったせいか
my legs was shaken after taking a walk for about 30 mins because maybe I've not exrcise


30分くらいの散歩だったのに



足が震えてました(^O^)/笑



宝山寺でこんなものを発見しました
I found this in  Hozan temple
IMG_0150


いい言葉ですね。
it is good words.sorry only japanese

人は今にしっかりと足をつけ今に全力投球せよ
a human has to concentrate on the thing in front of you and do your best.

これから毎日宝山寺に散歩しに行こうと思います。
I will go take a walk to there every day
 

昨日の体重 yesterday 61.8kg
本日            today           61.8kg