You've Made Me So Very Happy by Blood Sweat and Tears|洋楽を対訳する大役

洋楽を対訳する大役

Youtubeで洋楽を聞きながら、日本語訳と一緒に歌詞を覚えちゃおう。ついでに英語も学んじゃおう。楽しくやれれば、それでいいよね!

You've Made Me So Very Happy by Blood Sweat and Tears

単発 
アーティスト:Blood Sweat and Tears
曲名:You've Made Me So Very Happy




歌詞と和訳

I lost at love before 
失恋は経験したさ
Got mad and closed the door 
怒り 心を閉ざしてしまった
But you said child just once more 
また子供に戻ってしまったのねと君は言った

I chose you for the one
君を意中の人と決めた
Now we're havin' so much fun 
いまはふたりで人生も楽しい
You treated me so kind 
君はとても優しく
I'm about to lose my mind 
気が触れてしまいそうさ

You made me so very happy 
君のおかげで僕はとても幸せさ
I'm so glad you came into my life
君と出会えてとてもうれしいよ 


The others were untrue 
他の女の子たちは不誠実だった
But when it came to lovin' you 
でも君を愛しはじめて
I'd spend my whole life with you 
意味と残りの人生を過ごしたいと思ったのさ

'Cause you came and you took control 
だって君はやってきて 僕の主導権を握った
You touch my very soul 
君は僕の魂に触れ
You always show me that 
君はいつも示してくれる
Lovin' you is where it's at 
君を愛することが僕の魂のすべてだって

You made me so very happy 
君のおかげで僕はとても幸せさ
I'm so glad you came into my life
君と出会えてとてもうれしいよ 


Thank you, baby
ありがとう ベイビー

I love you so much you see
君にもわかるほど君を愛してるんだ
You're even in my dreams 
僕の夢にだって君はいる
I can hear
僕には聞こえるよ
Baby, I can hear you calling me
ベイビー あなたの呼ぶ声が聞こえるわって
I'm so in love with you 
君がとても好きだ
All I ever want to do is 
僕がしたいことは
Thank you baby, thank you baby 
君に感謝し続けること


You made me so very happy 
君のおかげで僕はとても幸せさ
I'm so glad you came into my life
君と出会えてとてもうれしいよ 



You made me so very happy 
君のおかげで僕はとても幸せさ 
You made me so, so very happy
君のおかげで僕はとてもとても幸せさ
I'm so glad you came into my life
君と出会えてとてもうれしいよ 



Mmmm, I want to thank you, girl
君に感謝したい
Every day of my life
死ぬまで毎日
I wanna thank you 
君に感謝したい
You made me so very happy 
君のおかげで僕はとても幸せさ
Oh, I wanna spend my life thanking you 
君を想って人生を過ごしたい
Thank you baby, thank you baby
ありがとう ベイビー ありがとう
Thank you baby thank you baby
ありがとう ベイビー ありがとう


解説と意味 

Blood Sweat and TearsのYou've Made Me So Very Happyでした。

もう恥ずかしいくらいストレートなラヴ・ソングです。
by カエレバ



 
2016年02月08日| コメント:0Edit

コメントする

名前
URL
 
  絵文字
 
 
Copyright © 洋楽を対訳する大役 All Rights Reserved.
当サイトのテキストや画像等すべての転載転用・商用販売を固く禁じます