f06534a5.gif気持ちのいい軽快なリズムに「ガンジャ♪ガンジャ♪」のキャッチーなフレーズで話題沸騰!!のMARLON ASHER『GANJA FARMER』☆

JAH WORKSのプレイでもすっかりお馴染みとなったこのTUNEのリリックをDANCEHALLREGGAE.COMで発見しました!英語力はまだまだですが、自分なりの解釈で訳してみましたので、参考にでもしてもらえれば光栄です☆

その前に“MARLON ASHER”について紹介します。
MARLON ASHER:トリニダード生まれ。“ASHER”はイスラエル12部族のASHER(アセル)という部族から引用。祖父の教会で7歳のころから歌い始める。
MARLON ASHER『GANJA FARMER』
yes im a ganja planter
call me di ganja farmer
deep down inna di earth where me put di ganja
babylon come and light it up on fire
me a chant
yes im a ganja planter
call me di ganja farmer
deep down inna di earth where me put di ganja
babylon come

big stinkin helicopter flow through di air
what dem call it dem call it weedeater
dem never did there when me wa totin water
or when me did applying fertilizer
yet outta di sky dem spittin fire
and im a likkle youthman with a hot temper
me dig up me stinkin rocket launcher
and in a di air dispense the helicopter
me a chant

chorus

tru jah jah bless i with nuff a good vibes man
and true mi a di artist with di ganja inna di land
make doctors get nuff medication
and so dem coulda give it to dem sick patients
make get chemists get nuff medication
and so dem coulda brew new medication
make singers get some inspiration
and so dem coulda spread jah message pon di land

chorus

so me say ganja ganja ganja ganja
if you no waan to call it dat call it sensimillia
if you no waan to call it dat call it marijauna
if you no waan to call it dat call it di ??
we burn it in a chalice and push it inna paper
thats how me love me ganja

chorus

well its like ten thousand babylon in one blue van
waan come trespass on dis man ganja land
its like ten thousand babylon in one blue van
waan come trespass on dis land


ganja planter
call me di farmer
deep down inna di earth where me put di ganja
me ganja ganja me ganja
low di ganja ganja ganja
me ganja ganja me ganja
low di ganja ganja ganja
me ganja ganja me ganja
low di ganja ganja ganja

※そう、奴はガンジャ栽培家
 俺をガンジャ農家と呼ぶ。
 ガンジャを地球の奥深くに植えても
 バビロンがやってきて火をつける
 俺は歌う
 奴はガンジャ栽培家
 俺をガンジャ農家と呼ぶ
 ガンジャを地球の奥深くに植えても
 バビロンがやってくる

 腹立たしいヘリコプターが空を徘徊する
 人々はあれをWEEDEATER(チェーンソー)と呼ぶ
 俺が水や肥料をやる時点では決して刈られることはない
 でも空から火をばらまかれる
 まだ子供なYOUTHMANである彼は腹を立てる
 俺は特注ロケット発射装置を埋めておく
 そうやって奴らのヘリをやりすごす
 俺は歌う
 
※サビ

 GOOD VIBESな俺をJAHは守ってくれる
 彼は俺をガンジャ・アーティストにしてくれた
 医者にガンジャを与えよう
 そうすれば彼らは患者にガンジャを差し出す
 科学者にガンジャを与えよう
 そうすれば彼らは新しいガンジャを作り出す
 歌い手にインスピレーションを与えよう
 そうすれば彼らはJAHのメッセージを国に広げれる
 
※サビ
 
 俺は歌うガンジャ!ガンジャ!
 ガンジャと呼びたくないならセンシミリアと呼べ
 それが嫌ならマリワナと呼べ
 それでも嫌ならなんて呼んだらいいんだ
 俺達はガンジャをチャリスでふかしたり、紙で巻く
 こんなにも俺はガンジャを愛している
 
※サビ

MARLON ASHER WEB SITE
DANCEHALLREGGAE.COM